Pàgines

diumenge, 18 de gener del 2015

Equip d'iluminació


Aquest any per nadal m'he regalat un equip d'il·luminació, ja que a l'hora de gravar en interiors sempre és millor poder controlar la llum, i que no en falti!


Per començar vaig comprar 1 pantalla led de 50W que genera 4750 lúmens, perquè us feu una idea de la llum que és, una bombeta de 60wats de les de tota la vida són uns 500lm, i 4750lm amb bombetes incandescents necessitaríem uns 500W.

Jo el vaig comprar al bricomart per uns 60€ tot i que posteriorment he descobert la pàgina web http://www.bledtechnology.com/categoria-producto/familia-green/proyectores/
On podeu comprar pantalles fins a 400W i 34600lm això si, son quasi 1000€... en canvi teniu el de 50w que el podeu aconseguir per 35€ 

Hi ha l'opció de comprar el mateix però amb led RGB el qual ve amb un comandament a distància per controlar el color del focus i d'aquesta forma ja no és necessària la utilització de filtres. Però com aquest no és el meu cas també he comprat un pack de filtres:
http://205.186.150.33/lighting/packs.html#&filter=colour-magic
De la casa Lee el pack Color magic "Studio Pack" que ve amb 2CTB, 2CTO, 4NDs
aquest pack costa uns 30€


Per complementar els filtres també he comprat un paquet de paper vegetal dinA4 (com que el focus es LED no s'escalfa i no es crema el paper) que m'ha costat 4€ 

Com que el focus aquest no te pales també he comprat un rollo de cinefoil, que ocupa no ocupa gaire i sempre va bé. El qual m'ha costat9€


I per subjectar el focus lògicament necessitava un trípode, que per l'ebay m'ha costat 24€ no és del mes resistents, però aquest el suporta bé.


I per transportar tot això he comprat una maleta ben grossa per l'ebay ( 79cm de llarg, 33cm d'ample, i 33cm d'alt) que m'ha costat 30€.

I ara només falta forrar la maleta i fer els separadors. Per això he comprat espuma 2m x 1,60 que m'ha costat10€ 
I la tela més barata (i més taronja) que vaig trobar 3m x 1,60 que m'ha costat 15€

Pels 4 costats i el "terra" vaig tallar unes fustes per forrar-les i que així quedi més rígida. Com es veu a les fotos vaig anar tallant l'espuma i la tela per forrar les fustes i fer els separadors, i després ho vaig anar cosint, i posant els trossos de velcro necessaris en tots els llocs necessaris.


I finalment també he acotxat la tapa per què si de casualitat caigués del revés, no estigui desprotegit.

Com podeu veure ara la maleta està mig buida, però de mica en mica espero anar-la omplint, que com heu vist un focus no és molt car, i aquí i caben 4 focus i 4 o 5 trípodes.



I un cop tot guardat dins la maleta només queda trobar un lloc on guardar la maleta :D





En total m'ha costat 157€ el que de ben segur que no m'agüés costat si ho agüés comprat tot fet.
Per exemple:
No és el mateix, però si semblant: la Kata PALMS-1 és de dimensions semblants i també té rodes i es pot penjar, i costa uns 340€ només la motxilla buida

I equivalent a la il·luminació podríem trobar aquesta pantalla:  http://www.bhphotovideo.com/c/product/845987-REG/Flolight_LED_512_VDS_MicroBeam_512_High_Powered.html
Que costa uns 500€ i l'única diferencia és que aquesta és regulable i la que he comprat jo no.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada