Pàgines

dimarts, 10 de juliol del 2012

Presentació

Hola a tots i a totes, em dic Albert Garrido Casòliva i actualment estic estudiant un grau superior d'imatge (a ITES, Barcelona) i, paral·lelament fent pràctiques com a fotògraf al grup editorial "Alesport".

El motiu d'aquest bloc no és mes que tenir algun espai (que no sigui el facebook) on compartir coses que cregui interessants, sempre majoritàriament relacionades amb la fotografia, i tot el que l'envolta.

El perquè del títol: senzillament, perquè és una de les frases que mes m'identifica per dir-ho d'alguna manera. Mai he sigut molt bo escrivint, i intento explicar la meva visió de les coses amb imatges. Per tant amb totes les publicacions segurament hi haurà mínim alguna imatge ajudant i complementant el text.

Per acabar us deixo la meva pàgina web on hi ha una petita biografia, i varies imatges separades per categories.
www.albertgarrido.com
Foto: Imma Minguez









 
           

1 comentari: