Pàgines

dilluns, 16 de juliol del 2012

Construcció d'un Hide-car


Que és un hide? un hide és un amagatall, com una tenda de campanya, però que té un forat pel qual treure l'objectiu, i el fotògraf es fica dins, i espera a que vingui la pressa que serà fotografiada. Pot servir per fotografiar aus, grans mamífers, o qualsevol tipus d'animal salvatge. Té com a objectiu ajudar-nos a fer bones fotos, a mes de no molestar a la pressa en qüestió.

Que és un hide car? consisteix en fer un hide a partir del cotxe.

Material:
- Una funda per el cotxe (per uns 20€ la podeu trobat a qualsevol supermercat xinès)
- Esprai: segurament la funda que comprem serà blanca o grisa, i on farem servir-lo serà al bosc, per tant hem d'intentar camuflar el cotxe pintant-lo amb tons verosos i marronosos, jo he comprat 3 tonalitats de verd diferents. Quant a quantitat depèn de la grandària del cotxe, jo he gastat els 3 esprais.
Procediment:
Crec que és bastant senzill i intuïtiu, però o explicaré igualment.
Primer col·loquem la funda al cotxe
Seguidament pintem la funda amb els esprais, em d'estar alerta de que al pintar, els esprais no traspassin la funda o podria quedar-se el cotxe pintat. Com vieu en l'imatge jo utilitzava 1 esprai a cada ma, i els anava intercanviant, perquè els colors quedessin al Màxim de barrejats.
Un cop tot el cotxe està pintat, nomes fa falta fer 1 o varis forats a la funda, jo en vaig fer un a al finestra del copilot, ja que m'era el millor lloc on col·locar-me per fer fotos.

Un cop tenim la funda pintada, i el forat fet, ja nomes queda anar al bosc, i provar-lo, si no teniu cap lloc concret,per provar-ho recomano que aneu a algun bassa que amb l'objectiu que tingueu us permeti arribar bé a l'altre banda, on hi hauria d'haver rocs o troncs, on si pugin ficar els ocells per anar a beure aigua, i sobretot tingueu molta paciència.

A continuació poso 2 fotos finals, una del interior, i l'altre de l'exterior.


Per acabar us deixo el següent bloc: http://cuatrocosturas.blogspot.com.es/
Es un bloc dedicat a la construcció de hides, aquàtics, terrestres, de molts tipus, i d'aquí vaig treure l'idea de construir aquest, i molts altres que tinc pensats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada